//MG.
Moments Profile Linkies Freebies Follow Home

Raya Cina
Wednesday 20 February 2013 | 5:36 pm | 0 love note(s)





Haaaa, rindunya dekat blog aku ni T.T berkurun berabad tak update. Haha -.- Dah kerja so agak pemalas lah nak update, balik rumah pandang katil je xD Kita kerja dekat kfc je >.< Alhamdulillah semua okay, dah nak dekat dua bulan :) So hari ni nak update pasal raya cina yang lepas tuu. Pada hari raya cina first and second pekerja kfc especially manager, dinning and cashier kena pakai ceongsam. Memang banyak ceongsam jual kat Kluang, kat pacific dengan parkson je ada -.- *melayang duitt aku wooo ToT  so beli jelah dekat situ. Pink tau ceongsam aku, dah tu je paling murah paling okay jadi beli jelah =.= *redha T.T





Time ni tetibe sir suruh beratur amik gambar. Hee >.< Second day raya cina.
dari kiri : farah, miss hidayah, aku, syafiq




Syafiq lebih, dahlah tak pakai ceongsam -.- opps lupa budak cook >.<
dari kiri : farah, miss hidayah, aku syafiq




Ni masa pukul 11 kot, nani pun masuk kerja. Snap lagi gambar. Kehkeh >.<
dari kiri : miss hidayah, aku, syafiq, farah, nani




Ni time malam, kiteorg yang morning dah balik
dari kiri : fairus, fatimah, kak mira, syukri, miss adi, faris, filzah, miss minah, kak nurul, sharafee, addeen




Sampai sini dululah. Tetiba mengantuk pulak. Tak larat nak taip. Haha -.- Assalamualaikum ^^



Terima kasih kerana sudi membaca :)





MEMORY | PRESENT
Holla ♥





Status ♥


Semoga pemilik blog ini berjaya di dunia dan di akhirat serta di permudahkan segala urusannya. Amin :)

Shouts ♥





Time Machine ♥






Followers ♥



Thanks To ♥



Basecode : sugarsprinkies
Material : onetwothree
Model : onetwo
Edited by : Azman's daugther
Best view : Mr Google

Nuffnang ♥