//MG.
Moments Profile Linkies Freebies Follow Home

The Victim
Friday 14 December 2012 | 9:01 pm | 0 love note(s)








Seram tak tajuk entry kali ni? Wuu wuu (~o.o)~ Hikhik >,< Actually, semalam aku telah berkunjung ke sebuah lawan wed seorang photographer jepun iaitu Hisaji Hara. Isi masa terlapang, bosanlah katakan >.< So, dekat situ banyak gambar yang lawa dan setiap gambar ada cerita tersendiri. Pada aku gambar gambar beliau unik and memerlukan kita untuk memahaminya. Even aku pun faham gitu gitu je tapi pada aku lawa :) Antaranya iailah seperti yang dekat atas ni, "The Victim". Ni gambar yang terdapat dekat laman web Hisaji Hara yang paling aku suka. Ala ala creepy gitu. Gambar ni menunjukkan seorang gadis terbaring and ada pisau dekat sebelah dia *nak bunuh diri kah? Maybe. Hikhik >.< Btw, korang boleh pergi ke laman web beliau and tengok gambar gambar yang menarik dekat sana. Tapi, nak jugak lah aku kongsikan sedikit gambar gambar yang aku suka dekat sini. Take a look :)
















Suka? Korang boleh tengok banyak lagi gambar beliau dekat sini, Hisaji Hara. Sampai disini dulu entry aku kali ni. Assalamualaikum.



Terima kasih kerana sudi membaca :)






MEMORY | PRESENT
Holla ♥





Status ♥


Semoga pemilik blog ini berjaya di dunia dan di akhirat serta di permudahkan segala urusannya. Amin :)

Shouts ♥





Time Machine ♥






Followers ♥



Thanks To ♥



Basecode : sugarsprinkies
Material : onetwothree
Model : onetwo
Edited by : Azman's daugther
Best view : Mr Google

Nuffnang ♥