//MG.
Moments Profile Linkies Freebies Follow Home

Examination Questions From Mizz Kacang
Thursday 13 December 2012 | 10:33 pm | 0 love note(s)







Yayy! Hari ni dapat soalan bonanza dari Mizz Peanutchoc, so kenalah jawab :D Excited ni nak jawab tapi sebenarnya dari tadi kaku je tangan ni nak start menaip, tak tahu nak letak intro apa. Haha, poyo -.- mizz kacang ni guna bm/bi bercampur aduk. So, kenalah jawab bm/bi bercampur aduk jugak kan. Hee :p So, here the questions and the answers :)


1. How old are you now ? Years, weeks, days. Or maybe hours, minutes, seconds *just kidding*
Old? Sorry i'm young :P well, i'm lazy to count the days hours bla bla bla so i give you a simple mimple answer 17 years old young :D

2. What is your favourite movie and with whom ?
Hmm, death bell 1 maybe. Kim Sang Bum so kawaiii >.< and i'm watching it with mr. bantal peluk -.-

3. Suka hangout dekat mana? Last hangout bila?
Hangout dekat mana? Kluang lah. Mana lagi yang ada -.- Bila? Haritu dengan kau and nani. Tarikh ingat sediti ya. HAHA :p

4. Moment paling best?
Too many tapi yang bermakna untuk hidup dan diri sendiri is bila I got 7a 1b in my pmr. Syukur alhamdulillah :)

5. Peristiwa yang paling menakutkan dan tak mungkin dapat dilupakan?
Bila aku nak kena kejar dengan dua ekor buaya sebab aku ejek diorang. Terjadi di dalam mimpi aku semalam. HAHA :p Kita tak tahu lah awak nak jawab apa :/

6. Benda paling nak sangat buat dengan bestie?
Melancong, hangout, tidur sama sama lepas buang tebiat sama sama, melalak, main pondok pondok, gossiping, spend satu hari penuh sama sama >.<

7. Sesuatu yang mungkin anda fikir dan takut benda tue akan terjadi dan sekarang benda tu dah terjadi !ha faham tak soalan??
Faham, and soalan ni sangat sukar -.- Ada, tetapi maaf tidak dapat saya kongsikan di sini :)

8. Your evening cartoons and night movies?
I was in my bedroom all the day with mr lappy. I have no time to watch cartoons or movies siti fatimah :p

9. Suka character cartoon yang mana? Spongebob, Ben10, Conan or someone else?
Well, i love Conan. Dia sangat cool dan comel >.< and I love Enma Ai dari cerita Hell Girl, dia sangat misteri. Wuuu wuuu (~o.o)~

10. Anda seorang yang …. ?
Baik hati! HAHA :D Hmm, saya seorang yang biasa biasa je namun cepat panik. Saya juga seorang yg suka makan. Saya juga sebenarnya seorang yang pemalu :p

11. Suka subject apa kat sekolah dan cikgu sapa paling anda suka dan baik?
Atotoii. Subjek bm kerana saya suka menulis karangan :p Guru? Semua kerana saya rasa semua guru saya berdedikasi :p

12. Suka penyanyi solo dan berkumpulan yang mana selain k-Pop?
Saya, hmm saya suka Justin Bieber >.< Dia comel, handsome, suara sedap. Sejak bila aku suka dia ni?Lalala :p And saya suka group Bunkface, Sam handsome >.<  and Letto, lagu lagu dia sedap :)

13. Pandai masak tak? Masak apa?
Pandai! Masak air, goreng telur :D Heee, saya pandai buat triplelisious jelly dengan kek batik *saya perlu belajar banyak lagi :p

14. Bila ada free time suka buat apa dan kalau boleh nak buat benda tue.
Jahit kain felt, tapi kita tak ada warna yang menarik so tak buat lah :/ Nak buat kek chocolate moist tapi takut tak jadi guna pengukus elektrik -.- Nak main pondok pondok dengan Adila Hani and Siti Fatimah xD

15. Dah bersedia nak dirikan masjid. Haha soalan tak kena langsung. Actually apa ciri-ciri lelaki idaman dan nak jadikannya yang halal.
Belum, banyak lagi yang perlu saya pelajari untuk menjadi seorang isteri yang baik kepada bakal suami saya and saya muda lagi :p Of course lah suka yang caring, understanding, bertanggungjawab, boleh jadi suami yang baik kepada saya and anak anak saya nanti and all the characteristic that a nice man should have :)


Penatnya lahaiii jawab minah ni punya soalan, btw tengs mizz kacang. Soalan balas akan saya berikan pada hari esok. So sekarang selesai sudah tugasan menjawab examination questions dari miss kacang, boleh lah sambung online-ing and maybe tidur. HAHA :p Oleh itu, sekian dari saya. Assalamualaikum :)


Terima kasih kerana sudi membaca :)





MEMORY | PRESENT
Holla ♥





Status ♥


Semoga pemilik blog ini berjaya di dunia dan di akhirat serta di permudahkan segala urusannya. Amin :)

Shouts ♥





Time Machine ♥






Followers ♥



Thanks To ♥



Basecode : sugarsprinkies
Material : onetwothree
Model : onetwo
Edited by : Azman's daugther
Best view : Mr Google

Nuffnang ♥